Rugăciune pentru India…

În timp ce-mi verificam e-mailul m-am uitat peste unul  pe care l-am primit în urma cu câteva zile de la prietenii noştri Dani şi Ioana Peter care slujesc lui Dumnezeu în India şi după ce am văzut şi blogul lui Miron Popan, m-am gândit că ar fi foarte frumos dacă aş prinde câteva din informaţiile pe care ei ni le trimit regulat, despre slujirea lor acolo, poate şi alţii sunt gata sa-i spijinească în rugăciune.

Dani, Ioana şi Alisha împreună cu prietenii lor din SUA

MOTIVE DE RUGĂCIUNE:

  • stăruiţi în rugăciune pentru o familie din Hagipur,
  • rugaţivă pentru copii din India Dumnezeu să aibe milă de ei,
  • pentru înfinţarea unui TRUST numit „Happy Valley Center of Hope” care să-i ajute să-ţi desfăşoare activitatea mai uşor,
  • să-i sprijinim în rugăciune pentru un teren unde să poată construi o şcoală, au nevoie de intervenţia lui Dumnezeu,
  • să sprijinim în rugăciune pe Matthew si Mary noi slujitori in câmpul evangheliei care îi ajută pe Dani şi Ioana,
  • nu în ultimul rând să ne rugăm special pentru fam Peter ca Dumnezeu să-i binecuvinteze, sî-i protejeze şi să le ofere multă biruinţă în lucrarea Lui.
Lasă un răspuns

