„Mă recunoaşteţi?”

Felix Neff, un predicator activ în grija pe care o avea faţă de interlocutorii săi, aducea întotdeauna vorba într-un mod direct de soarta lor veşnocă.

Într-o zi, la Lausanne, i s-a părut că recunoaşte în faţa lui o persoană căreia îi mai vorbise despre Domnul Isus. A grăbit pasul, l-a ajuns, a pus mâna pe umărul său şi l-a întrebat: „Ce este cu sufletul tău?” Cel interpelat s-a întors şi Neff a recunoscut eroarea, s-a scuzat şi şi-a văzut mai departe de drum.

După patru ani, la sfârşitul unei adunări ţinută de Felix Neff, un om a înaintat spre el şi cand s-au întânit i-a spus: „Am o mare datorie de recunoştinţă faţă de dvs.” Neff l-a privit mirat. Omul a reluat: „Nu mă recunoaşteţi? Într-o zi, din eroare, mi-aţi pus întrebarea „ce este cu sufletul tău?” A fost ca o săgeată înfiptă în sufletul meu. Nu mai puteam să scap de ea. Am adus înaintea Domnului povara păcatelormele, le-am mărturisitşi ştiu că ele au fost iertate.”

Să ne punem şi noi această întrebare solemnă: „Unde este sufletul meu?” Noi nu putem să continuăm calea noastră, fără să rezolvăm această întrebare. Dacă vom ajunge la sfârşitul vieţii noastre fără să ne pregătim întâlnirea cu Dumnezeu, vom fi pierduţi. Dacă nu-L vom întâlni ca un Dumnezeu Salvator, cu care să ne fi împăcat, Îl vom întâlni ca pe un Dumnezeu judecător al celor vii şi al celor morţi, care ne va cere socoteală.

Astăzi este un timp în care să stăm şi să medităm la sufletul nostru, este el împăcat cu Dumnezeu sau nu? Răspunsul trebuie să ni-l dăm fiecare personal.

Lasă un răspuns

