Cugetări despre tinereţe, maturitate şi bătrâneţe

  • „Am fost tânăr, şi am îmbătrânit…” (DAVID, în Ps. 37.25)
  • „De vrei să acţionezi în stil mare, atunci înflăcărează tinerii. În ei poţi găsi forţă şi sănătate proaspete, iar pe calea aceasta au fost înfăptuite cele mai mari reforme” (Fr. Schlegel n.1772-d.1829, filozof german)
  • „Bătrâneţea omului începe acolo unde se termină însufleţirea lui (I. Ducici n.1874-d.1943, poet sârb)
  • „Când între noi şi tinerii care ne înconjoară simţim interpusă o fisură, când am pierdut capacitatea de a intra în rezonanţă cu ei, am încetat cu siguranţă de a fi tineri” (O. Fedor n.1913-d.1976, medic român)
  • „Pletele albe sunt arhive ale trecutului” (E.A. poe n.1809-d.1849, poet american)
  • „Se duce vremea, trece anul / Ne pare rău că-mbătrânim / Dar nu ne pierde Tu elanul / Cu care vrem să te slujim” (harfa bisericilor penticostale la nr. 757)
  • „V-am purtat pe umăr de la naşterea voastră; până la bătrâneţea voastră Eu voi fi Acelaş, până la cărunteţele voastre vă voi sprijini. V-am purtat, şi tot vreau să vă mai port, să vă sprijinesc şi să vă mântuiesc” (Isaia 46.6)
Lasă un răspuns

