Binecuvântarea copiilor, de ce? (2)

Dragii mei plecând de la întrebarea pe care am lansat-o acum câteva zile cu privire la binecuvântarea copiilor, de ce trebuie să-i ducem în biserică, aş dori să trag nişte concluzii după ce am urmărit comentariile voastre:

  • cel mai important lucru, Domnul Isus a fost dus la bincecuvântare;
  • spunea Florin, că atunci când Spurgeon era mic un slujitor a lui Dumnezeu s-a rugat pentru el şi viaţa lui a fost cu adevărat binecuvânatată de Dumnezeu.
  • dacă ne amintim de binecuvântarea Domnului Isus de la Templu, a fost un lucru deosebit atunci, prin tradiţia iudaică binecuvântarea copiilor o efectua preotul de la Templu, dar Cuvântul lui Dumnezeu ne spune că Domnul Isus a fost luat în braţe şi binecuvântat de către Simion care nu era preot ci era un „om neprihănit” care stătea la Templu.
  • prin actul binecuvântării nu facem altceva decât să arătăm apartenenţa copilului nostru, cu ate cuvinte să arătăm că noi l-am dedicat lui Dumnezeu.
  • prin actul binecuvântării, Dumnezeu se angajează să protejeze acel copil.
  • este important că înainte de a duce copilul la binecuvântare în faţa slujitorilor bisericii, este foarte important ca noi ca taţi să cerem binecuvântarea lui Dumnezeu peste copii noştri.

Fie ca aceste gânduri să fie un suport pentru noi, şi cred că a prin încercarea mea am putut să aduc nişte lămuriri, poate firave pentru consolidarea noastră.

Dacă mai aveţi complectări la ce am scris până acum sunt gata să învăţ împreună cu voi.

 

3 comentarii la “Binecuvântarea copiilor, de ce? (2)

Lasă un răspuns

