Psalmul 13

1. Până când, Doamne, mă vei uita neîncetat? Pâmă când îţi vei ascunde Faţa de mine?

2. Până când voi avea sufletul plin de griji, şi inima plină de necazuri? Până când se va ridica vrăjmaşul meu împotriva mea?

3. Priveşte, răspunde-mi, Doamne, Dumnezeul meu! Dă lumină ochilor mei, ca să n’adorm somnul morţii,

4. ca să nu zică vrăjmaşul meu: „L-am biruit!” Şi să nu se bucure potrivnicii mei când mă clatin.

5. Eu am încredere în bunătatea Ta, sunt cu inima veselă, din pricina mântuirii Tale:

6. cânt Domnului, căci mi-a făcut bine!

Lasă un răspuns

