Ce sunt eu? – Puiu Chibici

5 comentarii la “Ce sunt eu? – Puiu Chibici

  1. FratePuiu.Doresc ca Harul Tatalui Ceresc si prin acest mesaj sa te binecuvinteze cu noi inspirati in frumoasa slujba pe care o faci.Iti marturisesc sincer in fata Tatalui cresc ca ori de cate ori iti ascult compozitile tale atat de mult ma incurajez si ma zidesc extra ordinal de mult spiritual.Doresc ca Bunul Dumnezeu sa ti dea puteri noi pentru a face frumoasa sluja spre slava Lui mai de parte.Eu sant de mult plecat din tara nam stiut prea mult de tine si chiar ce am stiut am uitat.Dar cand am descoperit acestea cantari pot sa spun ca am descoperit o adevarata binecuvantare.Daca iti aduci aminte team sunat intro seara.Cand poti trimite un mesaj la ce telefon te pot suna sa nu-ti mananc minutele am inteles ca nu ai telefin fix ci numai celular .Eu am telefon decetal si daca ai avea un telefon fix putem vorbi pana la venirea Domnuli fara sa te afectez ceva financiar.Multa Binecuvantare si putere pentru slava Domnului.

Lasă un răspuns

