Chemare la post şi rugăciune pentru Coco Pop – „Betel” Dej

Scumpii mei am găsit următorul link pe care vreau să îl aduc în atenţia voastră pe blogul pastorului Cristian Ionescu. Când l-am urmărit am simţit că ceva îmi sfâşie inima. Dumnezeu, vreau să ştiţi că încă nu tace, El vorbeşte şi astăzi, El lucrează şi astăzi dar doreşte ca noi să lucrăm împreună cu El.

 

http://biserica.beteldej.ro/index.php?page=video&cat=videos&vid=1054

7 comentarii la “Chemare la post şi rugăciune pentru Coco Pop – „Betel” Dej

  1. Pingback: 12 postări în Top 100 WP (19.02.2011) « România Evanghelică

  2. Este pentru prima data cand aud ca Domnul nu vindeca un suflet din cauza Necredintei Poporului,Doamne vindeca-l pe acest Frate,Eu Cred ca Poti si Vrei sa-l Vindeci.Amin

Lasă un răspuns

