Pentru Numele lui Dumnezeu

„Cetăţenia noastră este in ceruri” (Filipeni 3:20)

Patrick Jenkins spune: „Locuind în America de Sud ca misionari, eu şi familia mea ne-am dat seama că a te muta într-un alt loc în junglă înseamnă muncă multă. Ştiam de disconfortul acelor lucruri precum şerpi şi gândaci. Într-o dimineaţă, la câteva zile după ce am început să facem curăţenie în casa noastră temporară, eu şi familia mea am luat o scurtă pauză. În timp ce ne beam ceaiul, un gândac mare şi negru a zburat în cameră cu un bâzâit puternic. Când s-a îndreptat spre noi, soţia mea a scos un ţipăt. Uimită mai mult de ţipăt decât de gândac, fiica noastră cea mică a strigat: „Pentru numele lui Dumnezeu, mamă!” După o clipă de tăcere, soţia mea a spus: „Acesta e singurul motiv pentru care mă aflu aici”.

Pavel spune: „cetăţenia noastră este în ceruri”. Şi Petru vorbeşte despre „o moştenire nestricăcioasă, şi neîntinată, şi care nu se poate veşteji, păstrată în ceruri pentru voi” (1 Petru 1:4). Ai o viză temporară: să nu uiţi asta niciodată! Cântăreşte-ţi acţiunile şi deciziile în lumina destinului tău final, nu a confortului tău imediat. Scapă de ideea că „gândurile cerului sunt numai nişte mofturi ale îmbătrânirii”. Viaţa aceasta este povestea scurtă; cerul este povestea fără sfârşit, în ciuda burţilor mari, faimei, averii şi piramidei personale, costumul tău pământesc nu va dura pentru totdeauna. Înainte să-l dai jos, asigură-te că ai dus la îndeplinire misiunea pe care ţi-a dat-o Dumnezeu şi că vei auzi cuvintele: „Bine, rob bun şi credincios” (Matei 25:21). Este singura laudă care contează. O secundă după ce vei ajunge în prezenţa lui Dumnezeu, ce îţi vei dori să fi făcut? Aceasta ar trebui să fie motorul vieţii tale!

 

Lasă un răspuns

