Urări de Anul Nou

A mai trecut un an prin calendare
Dar şi prin viaţa noastră a trecut
Cu clipe dulci şi uneori…amare,
Dar nu ne-ngrijorează anul care
Vine cu vălul de necunoscut,

Căci Dumnezeu a fost dintotdeauna
La cârma bărcii şi va fi mereu,
Chiar dacă valurile bat întruna.
Cum să mă sperie ,atunci, furtuna
Când Cel ce e la cârmă-i Tatăl meu?

Nu ştim ce-aduce anul care vine
Dar optimismul mi-e- mpletit în crez
Căci Domnul este stâncă şi tărie,
De-aceea-n mâna Lui,cu bucurie,
Iubindu-vă, acum vă-ncredinţez.

La El cămările sunt veşnic pline
Din care toarnă binecuvântări,
La El găsim alin pentru suspine,
Şi-n zbuciumul care adesea vine,
Răspuns la nerostite întrebări.

La El e pace şi iubire sfântă,
La El e vindecare în dureri,
La El e bucuria care cântă,
Şi tot ce Dumnezeu binecuvântă
Va odrasli spre ceruri mângâieri.

Sunt multe, multe, sunt nenumărate…
Cerul e plin de binecuvântări
Şi pentru voi eu le doresc pe toate,
Din mâna Celui care vrea şi poate,
Într-un an nou pavat cu îndurări.

Felix Martian,

Vulcan, 30 dec. 2011

După ce am primit acceptul autorului de a posta pe blog aceste frumoase versuri vă rog să-mi îngăduiţi şi mie să mă alătur acestor gănduti frumoase şi să vă doresc ca Anul Nou 2012 să vină peste dumneavostră cititori ai acestui blog plin de binecuvântări, pace şi linişte sufletească.

Dumnezeu să vă binecuvinteze!

LA MULTI ANI!

4 comentarii la “Urări de Anul Nou

  1. Pingback: 11 postări în Top 100 WP (31.12.2011) « Romania Evanghelica

  2. Pingback: 14 postări în Top 100 WP (31.12.2011) « Romania Evanghelica

Lasă un răspuns

