Fă un lucru frumos!

Reblogged from Armonia Magazin SUA:

slujirea„Eu Te-am proslăvit pe pământ, am sfârşit lucrarea pe care Mi-ai dat-o s-o fac. Şi acum, Tată, proslăveşte-Mă la Tine
Ioan, 17.4-5

Fii activ în slujirea încredințată

Dumnezeu Însuși ne-a creat așa cum suntem – iar prin credința în Isus Cristos și har – ne-a dat vieți noi din Isus Cristos, și, cu multe veacuri în urmă, El ne-a planificat ca noi să ne trăim sceste vieți slujindu-i pe alții. (Efeseni, 2:10)

Dragă frate și soră,
Ai fost creat să-i slujești lui Dumnezeu, ajutându-ți semenii. (Matei, 25)
 
Read more…
Lasă un răspuns

