Cine este cel mai mare dușman al candidaturii lui Peter Costea?

Răscumpărarea memoriei

Am primit o sumedenie de mesaje private și publice în care eram întrebat de ce am susținut campania lui Peter Costea. Sunt silit așadar să ofer câteva explicații.

În primul rând, nu fac parte din echipa lui Peter Costea, nu mi-a oferit nimic și nu mi-a cerut nimic. Tot ce am făcut în ultima săptămână izvorăște dintr-o preocupare pentru respectarea valorilor creștine în societate. Am asistat în ultimii ani la o avalanșă de atacuri îndreptate împotriva familiei, al căror impact îl depășește cu mult pe cel creat de revoluția sexuală din secolul trecut. Biserica a fost practic redusă la tăcere. Strategia discursului „politically correct” a dat roade, astfel că este foarte „greșit” să mai vorbești astăzi despre familie, fidelitate și viață.

În acest context, susținerea lui Peter Costea mi s-a părut ceva natural și coerent cu preocupările mele din această perioadă.

Atacurile josnice lansate pe ultima sută de metri au…

Vezi articol original 325 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

