Felicitări pastorului Marius Cruceru!

Apreciez foarte mult atitudine fratelui Marius Cruceru în urma discuţiilor apărute pe marginea scrisorii domnului Mateaş.

Sincer preiau acest mesaj al fratelui Cruceru, nu pentru că eu ca penticostal aş fi aşteptat scuze publice din partea dumnealui ci pentru că am aşteptat o clarificare cat de cat a situaţie, o clarificare a poziţiilor.

„Doresc să prezint scuzele mele publice faţă de fraţii penticostali răniţi sau întristaţi, prin ricoşeu, de remarcile dure din scrisoarea publică a pastorului Mateaş, scrisoare pe care am găzduit-o pe blogul meu.

Aşa cum am precizat, intenţia mea a fost cu totul alta decît de a-mi răni fraţii şi/sau rudeniile (reamintesc faptul că bunicul din partea mamei a făcut parte dintr-o biserică penticostală). Exerciţiul s-a vrut cu totul altul, dar … fiecare mai avem de învăţat.” continuarea pe blogul fratelui Marius Cruceru

Multe binecuvântări tuturor, şi o apropiere cât mai mare de cel care este Căpetenia noastră, de Domnul Isus!