Până unde cu războiul mediatic dintre baptişti şi penticostali?!

Atunci când a început conflictul între fraţii baptişti şi mişcarea de trezire a Străjerilor am stat undeva pe margine şi am privit la acest conflict, urmărind argumentele atât pro cat şi contra mişcării Străjerilor. Poate nu am fost chiar aşa de inspirat ca fratele păstor Cristian Ionescu în a anticipa acest conflict degenerat către penticostali, dar acum vin şi mă întreb pănă unde va putea merge acest conflict?

Apreciez sincer ce spunea pastorul Cristian Ionescu în ultima postare….

„Am atras atenția destul de devreme că dacă nu vom fi atenți, problema mișcării de trezire a Străjerilor va deveni o confruntare doctrinară între baptiști și penticostali. Am avertizat că prea se face caz și se batjocoresc niște principii și practici care seamănă foarte mult cu cele penticostale! Era o problemă de timp până cineva spunea ceea ce bănuiam că este simțământul și opinia multor păstori baptiști față de ”frații” penticostali. Și anume că suntem eretici. Deși fratele Marius Cruceru a tunat și fulgerat că aici nu este vorba de o confruntare baptisto-penticostală, încercând să ne vaccineze împotriva unei asemenea concluzii, publicarea scrisorii păstorului ”zidar” și ”de la sat” dar, pe de altă parte, absolvent de Universitate Teologică, extrem de condescendent și vitriolic împotriva credinței penticostale, dovedește contrariul. Printre altele, am aflat cu stupoare că relația înfloritoare între ”frații” baptiști și penticostali este ”de voie de nevoie”… Știam!”

continuarea aici

Am prieteni baptişti foarte mulţi şi stau acum şi mă întreb pe mine însumi oare şi ei gândesc despre mine aşa ca „păstorul zidar” Mateş, că aş fi un eretic? Sunt deja atătea acuzaţii nefondate aruncate pe piaţă pe care am încercat să le contrazic încercând să răspund păstorului Mateaş dar mă întreb oare are rost? Nu ştiu încă dar mă rog lui Dumnezeu să mă lumineze!

Poate nu ar fi rău dacă fratele Marius Cruceru, un fin teolog sau fratele Alin Cristea, un bun cunoscător a lumii evanghelice din România ar veni cu mici precizări în legătură cu afirmaţiile păstorului Mateş la adresa penticostalilor.  (poate este o dorinţă prea mare a mea)

Mă întorc la întrebarea din titlu PÂNĂ UNDE CU RĂZBOIUL MEDIATIC DINTRE BAPTIŞTI ŞI PENTICOSTALI?!