Vicepreşedintele care a încercat să se ascundă!

Exact la trei luni după alegerile de la Bistriţa, Dumnezeu dă pe faţă pe Nelu Gurău – vicepreşedintele Cultului Penticostal – care a recunoscut în faţa Consiliului Bisericesc că a avut angajament de colaborare cu Securitatea.

continuarea pe blogul pastorului Petrică Lascău

Pastorul penticostal Cristian Ionescu pe blogul săuPOPAS PENTRU SUFLET spune: Biserica Domnului Isus din vremea noastră se confruntă cu multe crize de identitate. Într-o vreme în care șerpii modernismului, materialismului și liberalismului șoptesc otrăvitor învățături și curente care duc la păcat și toleranță, avem nevoie de armele luminii și nu de săbiile tocite ale vânzării de frați și compromisului cu sistemul opresiv comunist”. – are perfectă dreptate!

Pastorul penticostal Laurenţiu Balcan pe blogul PENTICOSTALUL spune: „Faptul ca actualul vicepresedinte a mintit peste 600 de pastori penticostali, sfidand astfel reprezentantii catorva sute de mii de credinciosi din Romania si Diaspora, mi se pare mai grav decat un dosar informativ propriu-zis. Dosarul face parte din trecutul lui, minciuna face parte din prezent. Trecutul este ingropat in arhive si in memoria celor care  s-au dus si poate fi explicat si justificat in “n” feluri, dar prezentul nu poate fi justificat. Ce a fost, a fost – noi nu intelegem presiunile la care au fost supusi slujitorii in perioada comunista – dar ce este ne afecteaza iremediabil. Vicepresedintele ne-a mintit!”

Patorul penticostal Vasilică Croitor pe blogul lui RĂSCUMPĂRAREA MEMORIEI spune: „Iureșul care s-a iscat în țară și în Diaspora, după declarația vicepreședintelui în care admitea faptul că a avut un angajament de colaborare cu Securitatea, era ceva ce putea fi evitat atât de ușor dacă s-ar fi recurs la dialog, şi nu la manipulări, atunci când au înţeles că apariţia cărţii este iminentă.”

Pastorul penticostal Victor Opriş pe blogul pastorului Petrică Lascău spune: „Ca pastor in cultul penticostal inca din anii “80, am fost foarte socat sa citesc postarea ta, frate Petrica cu privire la Gurau. N-am fost si nu voi fi niciodata de acord ca oamenii care au semnat un angajament cu securitatea, indiferent de imprejurarile invocate de ei, sa ne reprezinte pe noi, cei care am trecut prin aceesi perioada cu ei si am avut de suferit probabil mai mult decat ei, dar n-am cedat platind orice pret. Iar ei cu nerusinare, in ciuda faptului ca li s-a oferit de atatea ori posibilitati sa se retraga sau sa demisioneze, nu au facut-o (din motive lesne de inteles). Ei nu ne reprezinta chiar daca sunt presedinti sau cu alte functii in cult. Cred ca reprezinta in continuare institutile pe care le-au slujit, iar bisericile sunt conduse de Criostos Care ne reprezinte in lume si inaintea Lui Dumnezeu. Iesind acest caz la lumina (cred ca inca sunt multe ascunse) este o dovada in plus ca sistemul este bolnav, daca nu mort si ar trebui sa Il declaram pe Cristos singurul Cap al Bisericii si nu o organizatie sau un sistem lumesc”. – un punct de vedere care ar trebui analizat.

Patorul penticostal Vasilică Croitor revine astăzi pe blogul RĂSCUMPĂRAREA MEMORIEI şi spune: „Ne aflăm la douăzeci de ani de la Revoluţie, iar realitatea este că Biserica nu s-a ridicat deasupra deasupra societăţii şi nu şi-a aumat rolul care i-a fost încredinţat prin mandatul divin. Am fugit de actul dificil al confruntării cu propiul nostru trecut şi de aceea ne găsim aşa de greu drumul. O reformă morală este posibilă – ne-o cere Biblia, istoria Bisericii şi situaţia curentă”.Răscumpărarea memoriei pag. 381

 

14 comentarii la “Vicepreşedintele care a încercat să se ascundă!

  1. Pingback: Sondaj cu privire la Ioan Gurău « Ungândbun

  2. Pingback: 16 postări în Top 100 WP (22.01.2011) « România Evanghelică

  3. Pingback: 10 postări în Top 20 WP (23.01.2011) « România Evanghelică

  4. Nu sunt sigur ca este vorba de dreptatea divina, iar daca este asa atunci e posibil sa fie o judecata a lui Dumnezeu asupra Cultului Penticostal care refuza sa-si recunoasca micimea lui alaturi de micimea celorlalte culte care tin mai mult la functii decat la cauza imparatiei pentru care probabil ar trebui sa dea mana cu celelalte culte si sa raspunda cauzei lui Isus, unitatea.

    • Dragă Gusti, eu nu am spus că ar fi vorba de o dreptate divină, sau că ar fi vorba de judecata lui Dumnezeu cu o persoană aici în speţă cu Nelu Gurău, sau cu cei din Cultul Penticostal. Eu am spus că mă bucur că Dumnezeu a început să lucreze la nivelul conducerii Cultului Penticostal din România. De ce aşa tărziu, sau de ce în modul în care o face eu nu ştiu El este Suveran în tot ce face. Cei care au abandonat cauza lui Isus, vor da socoteală nu atât înaintea oamenilor cât înaintea Lui. Şi eu mă rog ca Dumnezeu să ne binecuvinteze cu unitate!

      • De credeti ca pastoru Gurau un tradator al penticostalilor?Ce va face sa credeti ca (R.M.)este o carte care spune adevarul.Cartea contine multe neadevaruri,dar nimeni nu cerceteaza

      • Eu nu am spus că Ioan Gurău este un trădător… eu am spus doar că pastorul Gurău nu ar fi trebuit să spună la Timişoară că nu a avut angajamente cu securitatea. Întrebarea pe care am ridicat-o tot timpul a fost dacă şi-a ştiut trecutul dumnealui dece a mai acceptat să candideze?
        Spuneţi că RM conţine foarte multe neadevăruri, dacă le-aţi cercetat, atunci făceţi-le publice. Sunt dispus să vă susţin în acest demers, chiar dacă îl cunosc personal pe Vasilică Croitor. Să auzim numai de bine!

  5. Ma bucur mult ca printre noi sunt atat de multi „SFINTI” care au tot dreptul sa arunce cu pietre, se pare totusi ca ati sarit peste pasajul in care spune: sa nu judeci , ca sa nu fii judecat. Va-ti uitat la barna din ochiul vostru inainte de a vedea paiul altuia . Ce altceva e necurat in viata acestui om inafara de aceasta greseala ? A facut afaceri nelegale si imorale, ? a furat, e acuzat de adulter etc,… a facut puscarie pentru vreo ilegalitate ? Ma bucur ca voi sunteti perfecti. Sper ca dumnezeu sa va plateasca dupa inima pe care o aveti.

    • Doamna Ela, nu am aruncat cu pietre dar sa stiti ca afirmatia dumneavoastra „…in afara de aceasta greseala…” este total gresita, aceasta greseala sa stiti ca este destul de grava sa iti vinzi fratii…aceasta greseala a fost perpetuata atatia ani… aceasta greseala a adus alta sa-i minti pe frati ca tu NU ai colaborat cu securitatea. Eu cred ca sunt greseli capitale pentru un slujitor care mai si doreste sa aibe functii. In ce priveste ultimul pasaj din postarea dvs. va invit sa mai reflectati asupra lui.
      Sa auzim numai de bine!

  6. (…) am fost nevoit sa va cenzurez comentariul pentru ca nu este compatibil cu acest blog.
    Va multumesc pentru intelegere.

  7. Multa tevatura au mai facut pastorii din US, iar acum zilele acestea justitiarul romanilor a iesit la o plimbare peste ocean ( Arizona) si da lectii de pocainta celor de acolo. Dar culmea este ca nu numai el,ci si altii, care au dat cu subsemnatul pe la secu au acelasi tratament . Unde este inversunarea pastorilor de la Conventia Romana?????
    Oricum daca cineva a crezut ca informatorii si tradatorii vor fi dati la o parte , a crezut in van

    • Sincer imi pare rau sa aud astfel de lucruri Tim, dar cred ca Dumnezeu nu se lasa badjocorit si mai devreme sau mai tarziu tot El va fi biruitor si v-a face de rusine pe cei care au crezut ca ei pot sa faca ce vor.
      Sa auzim numai de bine!

  8. am avut de aface cu fratele Gurau si Mircea Damian sunt niste oameni reci si lipsiti de dragoste . la biserica piladelfia din londra au facut prapad n-au nimic in comun cu pocainta isi apara interesele lor si ale cultului si au un interes comun banii…

    • Imi pare rau sa tot aud astfel de lucruri, sincer daca ai observat, eu personal am lasat problema in urma. In ce priveste Philadelfia din Londra cunosc ca ati trecut prin probleme. Domnul cu voi…

Lasă un comentariu